TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
[gud nite ] = [안녕히 주무세요]


September 28, 2010 2:35:00 AM
pada waktu ini, jam 2.37 pagi time msia... (time korea ; 3.37 am) lebih kurang ja la.....
baru siap kerja.....membilang detik untuk berguling2...

perot terasa nak ber*k... lalu ku biarkan ia tertunggu-tunggu seketika.... :P
budak2 rumah aku suma da tido... tinggal aku dan pika.... ntah apa ntah dia wat....
yang laen konfom lepas england, mayb tengah mimpi tgah jalan2 ngan balak dan scandal2 beliau....

tensen aku....apahal la banyak sgt asgment??? tuh la.... last minit punya kerja.... :P
esok,aku ke'konform'man tdo dlm kelas....
yang nama nya cik siti mashitah nih, kalo x tdo dlm kelas, mmg x sah.....!!!
sejak tadika lg kot peragai nih..... dasyat!

kadang2 kan, bila aku dok tgok lecture mengajar,- tgok buku balik, tgok lecture, tgok buku,
aku tertanya2 soalan pandai nih.... 'kenapa la cipta rumus yg susah owg nak ingat????'

kan bagus bagi soalan senang2.....apa punya soalan da!!!
aku benci subjek hafal!!!.... haish!

aku x nak post panjang2.... ngantuk gila *^&%$#%@#$@.... esok kelas pukul 8.....
setiasa berharap kelas batal....

4 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)