TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
sabtu day...


September 25, 2010 2:35:00 PM
haish!! geram btoi ngan tenet bengong nih.... da 2, 3 ari cam nih....
dah la kat utan....
rindu aku kat kedah....
baru seminggu kat sini.....

walaupon patah-patah da cakap ;

"tempat jatuh lagi dkenang,
inikan pulak tempat landing..."

hehehehehehe.....
sampai aku nak update post2 baru pon x bole....
mau x hangen aku....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku da abes baca novel KISAH KASIH.... urm... c
ita dia bole lak tahan....
cita ala2 cenderella.....
seorang puteri yang sentiasa mengharapkan wujudnya seowg putera...
yg caring, sanggup terima dri seadanya....

aku dulu pon pernah simpan angan2 cam tuh....

wujudnya putera idaman aku....

setia sampai akhir hayat....

sampai 1 ketika, aku rasa x kan ada owg macam tuh.....

nak kata x jumpa, mmg aku x jumpa....

bila aku da jumpa MR Right,
he's not right for me.... kehkehkeh.....
cam mn pon, aku still percaya pada jodoh....

ALLAH da tetapkan macam tuh....
cuma x tau sapa.....
biar la, malas nak pikir.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lagu nih, aku suka sangat....
sbb sedey..... nih hah, lirik nya....

Didicazli - Dambaan Cinta

Ungkapan kata selindung hasrat nan di hati

Andainya ditafsir terserlah makna yang tersembunyi

Renungan mata bukan pandangan biasa

Bertahun andai terjalin hingga waktu ini

Gurauan mesra menghiasi masa kita bersama

Semakin berputik perasaan ini

Kini baru ku sedari

Selama ini kau ku sayangi

Andai bukan itu hakikatnya

Mengapa rindu yang ku rasa

Mungkin tiada ku fahami

Tidak dapat ku nafikan lagi

Beban rahsia kian membakar diri

Kalimah cinta selongkar renungan dicipta

Mungkinkah dibiar terdampar

Kasih tak kesampaian

Naluri bisik bukannya dambaan cinta

Kini baru ku sedari

Selama ini kau ku sayangi

Andai bukan itu hakikatnya

Mengapa rindu yang ku rasa

Mungkin tiada ku fahami

Tidak dapat ku nafikan lagi

Beban rahsia kian membakar diri

Ikhlas ku nyatakan

Kau yang ku sayangi

Kau yang ku cintai

Walau tak mampu ku miliki

Ingin ku luahkan

Mungkin satu hari

Kan terbuka pintu hati

Dapat juga kau terima

Diriku akhirnya

Ikhlas ku nyatakan

Kau yang ku sayangi

Kau yang ku cintai

Walau tak mampu ku miliki

Ingin ku luahkan

Mungkin satu hariKan terbuka pintu hati

Dapat juga kau terima

Diriku akhirnya


besh kan lagu dia.... klik sini untuk download....

aku da nak basuh baju... then nak pegi pasar malam...
2 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)