TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
AkuKecikHati!


October 25, 2010 11:22:00 PM

hye korang... aku baru ja on9... baru ja rasa mood nak okay skit.... pagi tadi, ada sowg laki (suami owg, umo dalam 30-an) dok pysco2 aku... menyampah gila...! aku geram btoi... apa masalah owg tuh aku pon x tau... bole cakap nak gatal2 even da ada isteri... pastuh bila aku perli2 dia tau plak nak marah.. padan la muka...! da dasar berkawen, jangan dok gatal sgt la...! lepas tuh, dia cakap aku nih macam2... sapa ang nak nilai aku?? sapa ang nak nilai ati aku??? baru kenai sejam.. sehari belum sampai, bole cakap aku jenis tuh, jenis nih.. "pala hotak ang!!!"

kat klas, aku okay ja... x da la nampak ketara stress tuh...tapi bila ada kawan baik aku yang aku kenal da dekat 4 thn wat sesuatu yg mengecik kan ati, aku x tau nak cakap apa... terus aku lari ke toilet.... hanya 2 , 3 owg bdk klas perasan mata aku merah....

then, masa nak balik tuh.. sempat aku jumpa seseowg.. juga seowg kawan... aku slalu cerita maslah aku kat dia.. tapi, klas dia ngan aku lain skit... dia bg semangat... dia 'tunjuk'kan jalan.... masa tuh, aku memang x sangka, sebab aku sendiri x pernah bayangkan aku leh ngadu kat dia... sedangkan kawan yg 4 thn tuh? hurm... manusia bole berubah kan..??

aku malas da nak pikir2.. malas nak serabut otak... walaupon memang hakikatnya aku serabut sgt otak nih.... terasa aku nih dipergunakan.... kawan ngan aku sebab tertentu... macam tuh nilai seowg sahabat ? aku cuba bertahan untuk 2 minggu nih... harap2 ada sinar baru untuk sem depan....


p/s ; bila aku marah, aku diam...


6 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)