TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Cukup!!!!!


October 19, 2010 11:15:00 PM
okay!!! cukup!!!
aku da x tahan lagi dok kat sini.....!!
banyak da sabar ngan budak2 klas!
keja malas... mengharap owg sepenuhnya!
x reti nak independent!
pastuh bila sound, bole lak melawan...!
bila bg kerja, tau bising!
abes, x wat keja langsung!
pikiq la... owg lain pon ada masalah!!!
owg lain pon ada keja!!
owg lain pon penat!!
jgn nak pikiq diri sendri la!!!

**************

umah plak kena serang ngan lecture..
ari tuh ngan rukun tertangga!
x serik2 lagi ka???!!
sbb nya, makhluk2 nih berdating kat luar umah!
yang x terlibat pon kena!
hangen nya aku!!!!
ni bukan sekali..!
da masuk berkali2 da!!
dah tau umah kena warning, pikiq la budak2 umah sama!
pastuh, jgn nak sama kan ngan jiran la!
nak kata x tegur, da tegur kot!!
okay!!
skrg, aku da x nak tgur sapa2 lagi!!!
aku nak berambus dari sini!!!
faham!!


p/s ; knp la masalah bertubi2??? korang doakan permohonan aku diluluskan... aku sanggup jumpa ketua jabatan, pegi kauseling, naik jabatan hal ehwal pelajar...
sbb aku da banyak sabar....
pemudahkan lah urusan aku, Ya ALLAH...


13 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)