TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
MaaF!


October 17, 2010 1:08:00 PM
secara automatik, aku ilang mood.... Kisahnya bermula bila aku tukar sim card (017) kat dalam simcard baru tuh masih ada lg number E... tiba2 aku terperasan benda yang pelik! "nombor nih....".... cepat2 aku tukar sim yang aku pakai skrg (014), carik balik msj tuh.... "Selamat Hari Rya... Maaf zahir dan segalanya...." .... nih no E!

aku terpaku, terblur, x tau nak cakap apa.... aku pernah tnya time rya tuh, "sapa nih?" dan beliau hanya jawab , "salah nombor..."..... aku x ingat nombor dia... sebab segala2nya aku da delete....Tapi maaf, E.... Siti x bole nak delete kenangan kita....

*****************************

Selalu owg cakap, "dah la mashe, lupakan E tuh.... " atau "aku kenalkan ang ngan seseowg nak?"aku belom ready nak terima sapa2.... seboleh2nya, aku nak kikis E dari idop aku....aku kenai E dari fesbuk... tapi aku kapel ngan A.... Sebenarnya x cinta pon kat A tuh, lebih sekadar sayang... dan bila A tipu aku yang dia sebenarnya da kawen, aku x terlalu kecewa... cuma sedih sebab ditipu... bila aku tinggalkan A, x da setitik air mata pon jatuh sebab A.... tapi A, maki2 aku kat fesbuk.... marah2 bila aku panggil dia bab*.... (sapa suh tipu aku lagi!)

masa tuh yang peneman adalah E.... E muncul lebih awal dari A... sampai masa aku tengah kapel ngan A pon, E la banyak nasihat aku.... A memang jelos kat E.... Selalunya E akan nasihat aku, tapi, bila A kata teruk kat aku, E da x thn lagi..... malam tuh, aku nages kat YM, sambil chatting ngan E... dan start mlm tuh gak, kami rapat...

**************************

bangun ja tdo akan ada msj kat henpon dia.... "selamat pagi, E!" atau "mornink abg..." dia selalu bahasakan diri abg... dan panggil aku ngan panggilan 'ayang' 'sayang' dan apa lg ntah...

tengah ari akan ada msj dari dia, yang ajak aku mkn..... time tuh 2-2 tengah waktu rehat.... bila nampak ja nama E kat henpon aku, x da ayat selain, ' =)'

bila petang, masing2 penat.... aku dan E masing2 bagi space untuk rehatkan dri.... sambil rehatkan msj, sambil msj....

bila mlm, masing2 bukak YM.... chat dari pukul 8 sampai 2 pagi..... macam2 borak... sambil borak, sambil wat asgmt... sambil study....

bila nak tdo.... akan dapat msj dari dia.... "gud nite, syg..."

maafkan siti, segala kenangan nih x dapat siti lupakan lagi....

***********************

terus terang, aku rasa bahagia sgt... tapi, bila E cakap kat saku yang D mula add E, aku da risau.... (D adalah bekas awek A).. lalu aku biarkan perasaan risau tuh jauh2, dan percaya pada E.....

satu hari, aku balik kampung dan x dapat nak on9 sepanjang ari.... dan waktu tuh aku rasa x sedap ati....sampai ja umah (2 pagi) aku terus on9... masa tuh kat wall E penuh dengan post2 dari D.... apa nih??? aku majok ngan E.... dan E skit pon x pujuk aku time tuh..... tido la aku ngan titisan air mata....

esok pagi, aku cuba positifkan fikiran..... setiap ari perkara yang sama berlaku.... sehingga 2 minggu....

tahukah E, siti ari2 nages sebab E??

bila aku da x tahan lagi, aku cita kan pada aina (budak dorm aku time skola dlu) "ang kena terus terang perasaan ang...." lalu aku balas, "aku takot aina... takot kena reject.." balas aina , "mashe, kalo kita x cuba kita x tau..."

***************************************

dan malam tuh, aku ceritakan perasaan aku pada E....dan E hanya menjawab dia belom bersedia mempunyai sesowg yang special.... air mata jatuh tanpa dthn lagi.... "tapi, E ngaku, E sayang kan siti..." .... apa yang bole aku cakap time tuh?

"E.. siti nak tnya skit bole?" - aku

"tanya la, syg.." - balas E

"E syg kan D?"

"tak... E anggap dia macam adik sendri...."

selepas 2 hari dari tuh, aku mintak lepaskan aku.... aku x nak idop lagi dalam keadaan macam nih... mula2 E marah... dia cakap kenapa nak pegi dari idop dia kalo btoi2 syg kan dia? aku x sanggup lagi tgok post2 syg dari D.... dengan berat ati serta titisan air mata, aku block E dari fesbuk aku...

maafkan siti, E....

**********************

cerita tuh, 3 ari sebelum puasa baru nih....dan, 3 ari selepas aku pergi tgalkan E, mereka sah kapel.... masa tuh, meraung aku kat depan laptop.... hanya 1 benda ja aku nak tanya dia....
"knp tipu siti??? susah sgt ka nak ckp sapa yang E sayang?"

*************************

mudah bagi seseowg lelaki kan??? paggil semua pompuan dengan panggilan 'sayang'.... x nilai!
aku try untuk bencikan E, tapi.... rindu yang aku dapat....maafkan siti sebab siti masih syg kan E~!




p/s ; aku nak out, amek angin luar. tanggalkan msj d shoutbox...(maafkan aku ngan mood emo nih)



21 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)