TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Perubahan


October 22, 2010 4:41:00 PM
assalamualikum semua ! (x pernah2 bagi salam - ari jumaat!) holla!!! semua wat apa?? huh... kepenatan selepas melakukan sedikit perubahan pada blog aku... ada yang perasan sesuatu yang baru tak?? kalo x, sila pegi hospital untuk check mata... huhuhuhu...

aku nih jenis cepat bosan atau ayat yang lebih tepat nak gambarkan kat sini ialah 'perubahan'... yup... ada ja la, aku nak wat... pelik btoi... that way la, aku x leh dok senyap kat umah... aku g la carik keja yang besh untuk isi bosan aku nih... opsss... jangan suh aku baca buku atau masak.. coz aku memang x suka wat 2 benda tuh... ha, jangan ingat aku x suka masak, so aku x reti masak la... (alah,stakat masak air ja, kan?)....


gambar yang x da kena mengena ngan entry...

antara perubahan2 yang ketara kat diri aku ialah, aku menjadi seseorang yang cute tak huduh... serius!! aku dulu memang..erk!!~(ibarat kucin comot la..) tapi aku x pernah kesah pon... yang herannya, owg yang kesah... start dari aku tadika, sampai la aku form 5, asyik kena ejek ja...(bayangkan berapa lama aku diejek).. yang x bole blah tuh bila aku kayuh gherek(basikal) dari skola nak balik umah, tersempak ngan seowg lelaki nih... mamat tuh bole tanya aku, "weh, awat ang itam sgt?".. kurang ajor nya soalan... naseb baik aku naik basikal time tuh... kalo x da lama aku penerajang...

bila aku masuk form 5(skola teknik), ada member suggest kan aku 1 krim.. sebab muka aku burn(gara2 aktif sukan skola)... first krim yang aku pakai ialah Fair n Lovely... hahahahaahahaha..... tapi masa tuh mmg nampak la perubahannya... lalu, owg2 yang mengutuk aku tuh mula mengayat baeekkk punya... masa tuh baru aku perasan sesuatu, 'manusia tertarik pada kecantikan...' x kata kat sapa2 la... aku sendri kalo tgok lisa surihani pon, mmg aku puji dia cantik... kalo aku jadi lelaki da lama aku ngorat minah nih.. naseb baik aku jadi pompuan...(mula melalut da...)



bila la nak cantek macam lisa nih??

so, sampai sekarang x da dah owg ejek aku atau x nak kawan ngan aku disebabkan aku budak itam... wua... sedey tau... nak kawan pon pilih cantek ka?? toucink btoi! perubahan mesti ada dlm diri... tapi mesti perubahan positif....huhuhuhu...sekian tazkirah petang jumaat....


p/s ; perubahan berat blog, dari 122KB kepada 98KB



9 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)