TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
StudyNovel


October 28, 2010 10:45:00 PM

holla!! apa la kejadahnya time2 nak final nih dok sebuk baca novel, hah??? huhuhu... hobi yang x dapat dibendung lagi.... alkisahnya bermula pada pukul 10 pagi tadi bila, wahidah x sengaja tertunjuk novel dia.... sebenarnya cik wahida nih nak pegi antar balik buku nih kat libary.. bila aku ternampak ja, terus terjerit2 bearwak aku...

"wahida!!! novel sapa nih??" - aku

"aku pinjam kat libary, nak g antar la nih..." - wahida

"alah..jgn la antar lagi...esok la.. plezzz!!! " -merayu2 cam kucin nak terberanak

"ko nak wat pa 1 ari??? 1 ari ja ko baca??" -wahida

"alah, ini mashe la!! " - belagak doe!


akhirnya, tercapai gak impian aku, walaupon di ingatkan oleh wahida , "nak final exam da!! baca buku, bukan novel!"... heheheheh... kejap ja.. buktinya, aku berjaya membaca novel nih.... start petang tadi... pastuh releks sat, check lappy... thanx to atok cantek sbb tolong selamatkan lappy aku nih.... da okay ja, aku terus sambung baca novel sampai aku mandi pukul 11... hahahhaa... dasar pemalas! aku memang cam nih, kalo dapat baca cita novel yang besh, makan pon x mau, tdo pon x mau, kira statik la aku sampai abes baca..... ha, novel yg aku baca tadi adalah.....


weh!! besh kot... tergelak2 aku sowg baca novel nih... (ilang stress aku)... okay, cita nih macam biasa la Qisdina(heroin) bertemu ngan Iqram(hero)... Dina nih sebenarnya x tau pon iqram nih anak owg kaya,... si Dina nih plak, menyimpan anggan2 nak carik owg kaya, nak bantu idop dia yg susah tuh.... tapi lama2 perasaan tuh mula lak berputik.. bukan sebab harta,tapi...erk! x tau nak cakap ayat tuh.... hahahaha...bila Iqram lafazkan cinta depa nih, Dina jual mahal mula2... pastuh bila si Dina nak cakap yang dia pon sebenarnya sayang kat Iqram, Iqram nak berpisah pulak... apa lagi, nages la si Dina..

"tapi saya rindukan awak, Iqram! bukan tuh saja, saya rasa da jatuh hati dengan awak!"

blablabla.. Dina kena pegi kursus kat Italy... masa tuh 8 bulan Iqram x contact Dina... tup tup Iqram datang dan terus melamar Dina!!! (siap bawak surat kebenaran berwali hakim) siap kawen time tuh jugak... tau kenapa?

"sebab saya dah x bole tunggu lagi. sepanjang awk x da saya rindu sgt kat awk..sy rasa idop sy kosong.. 8 bulan sy cuba bersabar dan akhirnya saya amil keputusan untuk mendapatkan awak di Italy"

wua... sweet kan??? sweet + romantik doe!!! hahahaha.. tuh pasal la aku pon turut sama berangan... kalo nak singah2 penulis novel nih, bole klik sini....


p/s ; bila baca novel automatik berangan jadi heroin dlm cerita tuh.... :P




6 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)