TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
TimaKasih =)


October 17, 2010 7:54:00 PM
hye korang... bertemu lagi kita d petang ahad yang indah ini... bersyukur saya kehadirat Ilahi dengan limpah kurnianya dapat kita bersama2 menjaya kan majlis nih.... huhuhu... (kata2 aluan yg x bole blah.....) acually, terkezut bearwak aku jugak la, bila buka2 komen yang entry maaf... ramai yang komen dan bagi advice membina....



x kurang di shoutmix...



korang semua.... yang membebel td, aku x tau nak cakap apa... selain....



semoga Allah memberikan kebahagian pada kita....tutup cerita sal tadi.....


********************

petang tadi sempat singah kedai... tiba2 lak tergedixs beli pen kaler2.... huh... kebudakkan btoi....! harga 4.99 ja... huhuhu... apa lg... terus amek... sebab comel sgt.....


(yang sebelah kiri akan aku sedekahkan pada member aku - pensil box da x muat lg)

aku memang suka mengumpul menda2 alah nih...tapi kalo balik kampung memang naya la.... adik2 sepupu mintak.... siap cakap cam nih lagi... "kak mashitah nak wat apa ngan pen bling2 nih... bg kat ika la.... " harun btoi.... kalo bg kat adik kena bg kak kakak jugak... kang kakak kecik ati..... moralnya ; aku sembunyi kan pen2 kesayangan aku (dasar kedekot)

okay la... da nak start wat asgmnt guna pen2 yang comel tuh.... lalalalala...


p/s ; semangat baru!~


10 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)