TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
3 Idiots!! LOL!


November 25, 2010 8:20:00 AM

aku baru ja download filem nih. ada gak la, aku singgah berapa blog. ada review pasai cita nih. semua cakap besh. so, aku nak tau lak gak, besh kat mn....

beshhhhh!!! aku suka... lawak dalam sedih. memang terasa nak nages ja...ada value nya yang tersendiri.. besh la... aku bagi 9/ 10 untuk carta cita nih... nak nages, tapi x sampai la, sebab ada selit2 lawak dalam cita nih... nak tau?? hahaha.. x nak cita! suprise! download sndri okay....




okay.. aku ajar dulu bagi sapa2 yang x pernah download guna format rar. mula2, bukak link yang aku bg tuh. pastuh pilih regular download. pastuh dia suh tunggu berapa saat. just wait in a few second, pastuh automatic ada tulis, click here to download.

selama yang aku mendownload nih, x bole bukak lebih dari 3 file. so, kena tunggu 1 tuh abes, baru leh download yang ke 2..

download ke 5-5 part.. dah abes? letakkan dalam 1 file. select 5 part tadi, pastuh right klik. ada kat situ, extract here. tunggu dalam berapa saat. then, done!

tak paham, tnya kat ruangan comment nih okay. aku still sakit ati ngan makhluk tuh! huh..! kalo link yang aku bg tuh corrupt, bole try website nih...

selamat mendownload, dan selamat menonton!!


p/s ; suka ayat dalam filem nih -
'jangan mengejar kejayaan. jadi jutera yang cemerlang, dan kejayaan akan mengejar'


17 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)