TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
30 PerkaraTentangAku!


November 11, 2010 7:27:00 PM

okay.. ini tag yang terakhir yang belum aku wat, sejak bercuti 9 hari tuh... huhuhu... firstly, nak ucapkan terima kasih kat cik combi nih, yang sudi tag aku nih.. kata cik combi nih kena wat 30 menda2 sal aku.. erk.. x cukup lagi ke yang 25 tuh?? bagi x menghampakan cik combi nih, kali nih aku up's lagi ke 3o perkara yg korang x tau pasal aku!


::: aku selalu cakap nak pegi korea kan??? tapi aku sebenarnya gila ngan hindustand..! aku bole hafal lagu2 hindustand, bole hafal jalan2 cerita... tapi cerita2 skrg nih aku kureng skit.. sebab banyak lu-ah :::

::: aku pernah lari dari umah masa umo 10 thn - sampai skrg mnyimpan angan2 nak larik dr umah... :P :::

::: henfon?? suka lempaq (campak) merata2 alam... malas nak tgok! sebab x da owg nak msj @ nak call. biasanya aku silent sampai setahun! :::

::: ada seorang abang (zul hilmi) dan kami mmg kuat gado! skrg pon tgah gado, nyampah nyaaaaa!!!! :::

::: perasan x? kalo aku snap gambar, mesti senyum tutup mulut? sebab aku mempunyai gigi yg tak sama! :::

::: sebab masa kechik2 dulu, aku takot ngan nurse... abg aku ckp, nurse cabut kasar! so, bila check gigi, macam2 la alasan aku.. pernah fly dr skola sebab cabut gigi ja... hehehe... :::

::: x kan puji seseowg tuh hensem atau cantek dpn dia... bila owg tuh da blah, baru la aku cakap, " wua... hensem siotttttt..." :::

::: agak ego ngan perasaan sendiri. susah nak cakap kat seseowg yang aku sayang owg tuh :::

::: disebabkan faktor diatas, aku slalu break.. alasan exbf aku ckp aku x pernah ckp yg aku syg dia! mengong.... sukati! huh~ :::

::: lepas tuh akan meroyan seminggu... mata bengkak.... erkkk! pompuan...! :::

::: aku masih belom mempunyai sebarang lesen memandu... x kira la moto @ keta... ayah ckp, "kalo nak wat pakai dwet sendiri..." dwet masih belum cukup.. tapi insyallah thn depan... :::

::: pendaftaran darjah 1, pegi skolah sowg2, tanpa ada mak ayah pegi antar atau teman. daftar sowg2! sedih sgt masa tuh.... :( :::

::: dlm kelas, suka wat bising.. tnya soalan merapu... sbb x nak bg mngantuk.. :::

::: suka blind date!!! tapi lepas tuh, aku akan reject owg tuh :P :::

::: agak cerewet memilih pasangan, tapi x cerewet pilih mknan hahahaha!:::

::: suka pd jenama - silky girl! (majority barang2 aku dr jenama nih-murah skit :P ) :::

::: suka selit2 dwet dlm purse.. for emencency, kot2 dwet x dak.. bole amek dwet2 yg selit tuh :::

::: kad bank ada kat aku hanya bsn... itu pon tggal 10 hinggit.. kad bank islam (ptptn) ayah pegang takot aku nih membazir... tiap2 bulan bru ayah bg dwet... :P :::

::: x suka bawak beg @ hand beg bila kuar... tapi... skrg nih da martured skit, kena bwk gak! alah... :::

::: hanya topup 5 hinggit sebulan... hehehe :::

::: agak lambat pick- up... selalunya aku mmg kena bahan! cis... :::

::: kalo suh pilih, kawan dan bf, aku pilih kawan... :::

::: kalo tdo, mesti kena banyak bantal... sampai tutup keseluruhan badan! hehehe... :::

::: x pernah dapat adiah dr ex-bf! dasyat kan! kedekot la!~ :::

::: segala baju @ barang2, beli pakai dwet sendiri... :::

::: x bole owg peluk time nages... sebab nati lagi nages! :::

::: kalo makan nasik berlauk, nasik akan abes dulu... aku simpan lauk untuk last2 nati, aku leh ratah lauk tuh.. <---- member aku ckp aku pelik! :::

::: kalo tension sgt, aku kuar tgok laut! tgok matahari terbenam (untung umah kat laut) :::

::: x reti nak bergaya... hanya simple :::

::: suka budak2 dr umo sebulan smpai 3 thn ja.. bila besar2, buas! rasa nak sepak ja!!! :::



okay! cukup 30 pasal aku... huhuhu... kering idea aku... siap sempat mkn laksa lagi... ada nak komen?? sila2... aku tag pada semua yang berminat.. bole amek kalo nak!


p/s ; nak wat apa mlm nih?

16 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)