TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
AkuAwekMuda! Cissss....


November 10, 2010 8:26:00 AM

erk!! beshnya rasa da balik umah!!! wua..... kedah cerah ja ari nih.... cam menanti kepulangan aku ja... ahaks.... sebenarnya aku nak cerita kisah kemarin (semalam la)... masa aku kuar ja dari umah sewa, jejalan kaki x perasan lak aku ada sowg bdk laki nih dok pandang aku. attcualy, dia dok depan ja umah aku.. kira jiran2 gak la.. tapi cam besa, aku x pernah amek tau pon... x berminat nak berkenalan lebih2...

aku da perasan kereta kenari tuh da lepas aku. yang aku heran nya kenapa dia cam lambai2?? ntah, lambai ka hapa, aku pon x tau... aku rabun! padan muka dia.... pastuh, dia bole patah balik... yang aku nih, dok x sedar apa lagi... dok berangan baiikkk punya! tapi bila aku perasan macam ada something blkg aku, aku mula pelahankan langkah... aku tgok bwh dulu.. "alamak!, tayar kereta... sapa lak nih....".. pastuh dia ckp kat aku,

"naik la awk..."
"erk.... x pa la... dekat ja nih..." -aku da jalan 2 langkah kedepan.. dia bergerak ikut aku lg.... ish... nak apa ntah!

"jom la awk... sy hantar kan... ujan nih... nak tunggu bas lagi... nak pegi tg malim kan??"
"erk, saya... erk....."
"takot bf marah eh??"
"tak.. sy... erk....kalo awk jadi pompuan awk tau la..."

akhirnya, aku masuk jugak kedalam kereta tuh ngan bacaan ayat kursi! bapak takot! terpaksa,(takot bas last pukul 7 da lepas) wlaupon muka dia nampak baik.. tapi ati kita x tau kan.... mula la dia bercerita macam2... cis... 1 kos ngan aku rupanya,..cuma lain sem... yang beshnya, dia x tau pon umo aku sebenarnya sama ngan dia! hehehehee... aku kan awek muda!

naik ja ketapi, aku dok bersebelahan ngan budak2 kolej matrikulasi perlis. first soalan tnya aku,

"awk umo brp eh?"
"dah 21..."
"hah??? 21??? biaq betoi??!"

ha.... terkejut engkau!!! haish,.,. naseb baik la bdk2 yang dok sebelah aku tadi... kalo lebih tua, mula la aku mngatal... hahahaha.... budak2 matrik nih dah la 1 geng dia hensem...! x leh blah!!! mmg smart la... tapi memandangkan aku da 21, sedar la diri... x kan ngan bdk2 umo 18 plak?? cis!!!

kesimpulan cerita kat sini, aku nak bg tau, yang aku nih awet @ awek muda!! hahahahaa.... kan?? kan???? ramai x sangka aku da 21.... :P



p/s ; terasa nak muntah??? sila muntah d blog sendiri... heheheehehe



16 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)