TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
BilaTdoAkuDiganggu....


November 13, 2010 8:34:00 PM

sedap kan tdo cam tuh?? cam tuh la aku berapa minit yang lalu. tengah2 tdo rasa gatal2 semacam. rupanya, hencik nyamuk gigit aku~! mula2 wat bodo ja... setakat gerak2 kaki. tapi hencik nyamuk nih mmg x paham bahasa lak kot. akhirnya, aku geram terus amek resect... padan muka!~ lepas ja sembur 1 bilik, mencangkung la aku tunggu nyamuk2 tuh mampus.

habit aku, bila lepas ja sembur recsect, aku akan tekan nyamuk tuh sampai mati. kecian tgok mengedixs-gedixs cam tuh. ahhh, ubat recsect tuh pon bkn kuat sgt! jap lg terbang balik. sakit ati aku. abg aku marah sebab wat cam tuh. yelah, nati penuh darah kat tangan. darah aku gak tu! tau la manis (belum kawen kan?) jgn nak isap sangat la!~

ada perpatah pernah cakap, marahkan nyamuk, kelambu dibakar. aku x pkai kelambu, panas! tapi kalo aku punya perpatah macam nih, "marahkan nyamuk, cermin retak!" hehehehe... tnya la cermin mana yang elok kat umah nih. ayah aku geleng ja tgok aku... hehehehehe. mengong kan??

then, kembali pada aktiviti blogging. mungkin ada yang sakit ati. kejap blogwalking, kejap ilang. yup... macam chipsmore kan?? sebab intenet la... kadang2 mengong... aku pakai wifi ja. so kena banyak sabar la... kadang2 geram, terus aku x blogwalking. rasa nya da lama x blogwalking. jalan2 pon kat blogger yg slalu singgah blog. yelah buzy. buzy menda, aku pon x tau! :P

dulu buzy nak exam. padahal study ciput ja... skrg nih pon buzy gak?? "buzy tdo..." hehehhe... qado' balik tdo yang lepas2 tuh... lepas nih x leh tdo puas2 sgt. kadang2 aku rasa besh sangat jadi aku.. tau napa?? rasa nak tdo, tdo.. rasa nak kuar, amek tudung kuar.. rasa nak makan, melantak. tak yah nak pikir owg lain. tak payah nak pikir, henset nak kena topup jap lg bf nak msj ka apa... hehehe... sebab dulu slalu pikir yg tuh~ rasa bebas... walaupon sunyi tapi nampak hikmahnya kat sini.

sudah2 la aku merepek apa ntah kat situ... nak pegi mkn, mandi bla bla... kalo tenet okay, aku blogwalking, k... jgn amek ati tau... tau! adios!~


p/s ; raya haji minggu nih kan??

15 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)