TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
MyTopCommenter!


November 29, 2010 2:15:00 AM


wat julung-julung kali nya (cewah!), aku selaku pengasas dan peng'admin' TheBloggerGurl (damm!, rosak bahasa.. hahaha) nak memberi award kepada Top Commenter di blog nih. Seperti yang sedia maklum, blog nih telah berusia 4 bulan 10 hari ( macam tempoh edah ja... hahahahaha) abaikan!

aku sebenarnya, dah lama nak wat award untuk follower2 aku.. tapi memandangkan tugas sebagai perdana menteri jajahan TheBloggerGurl nih, amat buzy, tiap2 minggu pegi korea. ujung2 minggu ja aku balik Malaysia (bole bayang betapa bz nya?) so,impian untuk bagi award tuh, terpaksa aku ketepikan dulu.

tapi sekarang, terima lah award yang pertama dr Cik Siti Mashitah <-----(sapa nih? x kenai? sila hentuk kepala kat dinding!) hahaha...

award
klik gambar untuk copy

macam GrammyAward tak? atau macam Anugerah Bintang Popular? perasan la sat, nuh... 20 owg telah disenarai pendekkan dan ber nasib agak malang bila aku akan men'review' kan blog mereka ini. (keputusan berdasarkan 3.30 am (waktu korea)- 29 November 2010)


abaikan tempat pertama dan kedua. itu suma nama aku yang gila kuasa! cis...


TEMPAT PERTAMA ❥ ONETUHPAII (45 komens) ✿ seorang blogger yang rasannya sewel sangat! bole jadi matang dan bole jadi kebudak2kan dalam 1-1 masa. dan sangat suka komen blog owg.. bukan aku punya blog ja.. blog owg lain pon... sangat baik dan sporting.. selesa berkongsi masalah dan, sangat addict ngan lisa surihani.. :P teruskan, bro...suka semangat tuh!~

TEMPAT KEDUA ❥ FAIZAL & FASHITAH (36 komens) ✿ couple suami isteri yang pandai gila mengedit! x caya? sila view blog depa nih.. dah ada studio sendiri.. memang terbaik la hasil nya! aku kenal ngan F&F masa bru start blogging.. aku suka komen2 F&f sebab komen2 depa nih, matang. almaklum la, lebih tua skit dr aku.. hehehe... terus terang, mmg jelos la tgok blog F&F nih.. cantek siot!! cya la!!

TEMPAT KETIGA ❥ AJA (22 komens) ✿ gadis berusia 20 thn dari tapah perak. bole dikatakan kawan rapat dalam blogging nih. x cukup ngan blog, formspring, fesbuk.. hehehehe.. sowg yang happy go lucky. dan selalu tag aku, tak kira la award atau tag tulis yang panjang2 tuh.. hehehe... lagi satu, blog kaler jambu! mak like!~ hehehe

TEMPAT KEEMPAT ❥ IMMUKMIN (20 komens) ✿ seorang blogger yang masih menuntut di negeri sebelah aku, perlis. atcually baru kenal, tapi dia selalu singgah ke blog aku nih. meminati bidang penulisan, dan ada wat i-novel di blog beliau. cadangan aku, kalo da ada bakat, apa kata publish hasil kerja tuh kat syarikat penulisan. mana tau, dapat terbitkan novel sendiri. apa pon, go go chayok ya!

TEMPAT KELIMA ❥ WAHIDA ALIAS (18 komens) ✿ atau, aku panggil wawa. jugak kawan2 blogging. menetap di KL dan masih belajar (cuma x tau tempat dia blajar kat mn). aku suka ngan nama url blog dia, 'wawakatsini'.. sebab, masa mula2 bukak dulu, terbelit lidah.. hehehehe...

TEMPAT KEENAM ❥ CHENTAMIERA (17 komens) ✿ owh! makcik miera... hahaha.. dia nih pon salah sowg dr kawan blogging (rasanya, semua kawan aku kn?) knp suka panggil dia makcik? sbb dia nampak kiut kalo panggil makcik! hahahaha.. jgn marah tau.. suka melawak ngan makcik nih... miera nih pon masih blajar. actually kami sama2 amek kos yg sama - Civil Eng. tapi dia kat tempat lain la.. :P

TEMPAT KETUJUH ❥ SOLIHIN ZUBIR (15 komens) ✿ cik abg nih owghang kedah gak! (dan,dan abg.. hahaha) tak.. tak.. sebab aku rasa dia lagi tua dr aku? kan? kalo baca dr dia punya profil, dah berkerja dah. tapi x tau la gheja kat mn? ish...mula la nak loghat kedah nih.. hahaha..

TEMPAT KELAPAN ❥ SAYA_ARIEF (14 komens) ✿ seorang photographer yang sangat berbakat. beliau ada 2 blog. 1 blog untuk gambar2 dr lensa dia. suka! gambar dia cantek2 belaka... bila dia nak tangkap gambar aku ar?? lalalala

TEMPAT KESEMBILAN ❥ UN PHAT LEE (14 komens) ✿ owh! yang nih x yah introduce la.. semua kenai nih.. ahaks! mula2 masa wat blog, aku rasa, dia la follower yg ke-5 @ ke-6 macam tuh. dan rajin mengomen.. hehehe.. setiap entry phat le (fadli) nih, akan diselitkan dengan lagu. ha, yg tuh yang besh tuh! bole terus download ja.

TEMPAT KESEPULUH ❥ HEROIC_ZERO (13 komens) ✿ hencik aidil yang tua dr aku setahun (22 tahun). pon rajin singgah blog nih gak. beliau nih nak pindah umah (ciplak dr blog beliau). hahaha.. kantoi!

TEMPAT KESEBELAS ❥ SUZIE RAHMAN (12 komens) ✿ kak suzie. cewah! berakak-akak lagi.. beliau x da la tua lagi pon. just aku yg gedik nak panggil cam tuh. ex-student poly primer ungku omar dan menetap di kelantan. page yang berwarna ijau! owh, mak like! hehehehe

TEMPAT KEDUABELAS ❥ A SAMAD JAAFAR (12 komens) ✿ owh, pakcik!! (konfom kena marah nih!) hahaha.. first tgok nama, aku ingat kan, A.Samad Said singgah blog aku, rupanya hnya khayalan semata-mata. hahahaha.

TEMPAT KETIGABELAS ❥ APEK PEHE (11 komens) ✿ suka ngan nama blog beliau! "bakpo gitu". dari nama blog pon da tau kan, mmg owg kelatan la sejati la. x sombong, dan selalu singgah blog nih.

TEMPAT KEEMPATBELAS ❥ DARK HALF (11 komens) ✿ nama sebenar tidak diketahui. sangat berbakat! buktinya, beliau adalah seorang pencipta/penulis/pelukis sebuah graphic novel amatur.

TEMPAT KELIMABELAS ❥ CIK SU (10 komens) ✿ seorang blogger dari Penang. disamping rajin mengomen, Cik Su jugak rajin menghadiahkan award pada aku.. hehehe...

TEMPAT KEENAMBELAS ❥ LIQUID (10 komens) ✿ "Tidak semua yang kita ingin mampu kita perolehi sebagaimana tidak semua yang kite perolehi adalah yang kita inginkan..." ini adalah kata2 hikmat dr penulis blog nih. tak banyak yang aku tau tentang blogger yang menetap di Selangor nih. :P

TEMPAT KETUJUHBELAS ❥ FARIQ (10 komens) ✿ blogger yang berzodiak scorpio nih mengambil tema blog beliau kaler biru. (febret kaler dia kot!)

TEMPAT KELAPANBELAS ❥ HENCIK GORILA (9 komens) ✿ blog Catatan Abg Jonni, mengketengahkan (<---ayat pa tah?) penulisan yang bergambar dalam bentuk cerita. besh, dan x boring nak baca.. truskan, ya!

TEMPAT KESEMBILANBELAS ❥ MATA HATI (9 komens) ✿ blogger yang tak diketahui nama penuh beliau nih berasal dr ganu kite! dan jugak peminat hero-hero Jepun seperti kamen rider dan ultraman.

TEMPAT KEDUA PULUH ❥ UBI (8 komens) ✿ blog yang bernama "kasut putih". x silap aku, kasut skola dia kot.. huhuhu..

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

ha? amacam? sebenarnya, ada lagi yang menjadi pengkritik terbaik aku. cuma terlalu panjang nak disenarai kan kat sini (mula perasan! ahaks). award tuh masih diberi. cuma yang aku tak tag kat sini, aku tag kat shoutbox. sowi sangat sebab x letak nama yang lain2 tuh. ini pon 2 jam nak publish entry nih.

so, sila la terima award aku yang x seberapa nih. thanx sebab menjadi pengkritik terbaik di blog nih. thanx jugak sebab x jemu2 melawat blog nih.


p/s ; jangan lupa pas award tuh untuk top commenter blog anda pulak..
٩(-̮̮̃-̃)۶

*nak copy award, klik gambar*

23 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)