TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
SelamatTinggalAwak!


November 9, 2010 3:57:00 PM

Saya ingat lagi macam mana kali pertama saya jumpa awak.. Masa tuh awak dan saya dalam satu LRT. Saya tenung ja awak. Tapi awak x perasan saya pon. Tak pa, saya tak kesah. Saya gunakan kesempatan tuh lihat awak dari jauh. Dalam hati saya berharap saya dapat jumpa awak lagi. Bukan saya tak berani tegur awak, tapi saya malu.


Seminggu lepas tuh saya jumpa awak lagi. Kali nih awak satu persatuan ngan saya. Ya Allah, kenapa saya tak pernah perasaan awak 1 universiti ngan saya? Saya gunakan jawatan pengurusi kelab kembara untuk saya lantik awak jadi naib pengerusi. Bila awak dilantik, saya nampak awk senyum sampai ke telinga.. Cantiknya awak!


Saya ingat lagi masa perkemahan di Gunung Ledang. Masa tuh awak terjatuh. Kaki awak berdarah. Saya nampak awak nages. Risau nya saya!! Tuhan ja tau macam mana perasaan saya waktu tuh. Saya da tak pikir banyak dah, saya terus dukung awak sampai ke khemah awak. Lepas tuh awak dah tak nages lagi. Manja jugak awak, kan?


Disebabkan perkemahan jugaklah , makin rapat hubungan kita. Satu hari saya ajak awak keluar untuk luah perasaan saya. Awak diam ja. Dan hanya sepatah ja ayat awak cakap kat saya… "saya nak balik…"


Faham la saya. Awak tolak cinta saya. Kecewa, sedih… tapi saya tak tunjuk air mata lelaki saya nih. Saya hantar awak sampai hostel awak. Saya pandang awak sampai awak hilang dari pandangan mata saya. Saya berharap yang awak pandang saya. Awak tak pandang pun.


Bila sampai ja bilik saya, menangis la saya. Sedih sangat. Sebab saya terlalu sayangkan awak. Tiba-tiba ada msj kat henpon saya. Awak lah pengirim mesej tuh.


"Awak, maafkan saya sebab tolak cinta awak. Bukan niat saya nak permainkan hati awak, tapi saya da bertunang…"


Awak, tau tak?? Saya sedih sangat bila awk cakap lagi sebulan ja awak nak berkahwin. Saya tak sangup naktanya dengan sapa awak nak bertunang. Cuma saya harap awak bahagia. Tak pa la awak, biar saya simpan perasaan nih. Cinta tak semestinya memiliki kan?


"Awak, saya nak awak jaga diri awak ya… saya nak pergi dah…". Masa tuh awak tanya mana saya nak pergi. Saya diam. Maafkan saya awak, hati saya rindu bila nampak awak. Maafkan saya jugak sebab tak bagitau mana saya nak pergi. Sampai bila-bila pon saya takkan lupakan awak. Selamat tinggal awak…




♪♫* If you truly love them, you will allow them to be free to find what makes them happy

whether it is you or not.

If they don't come back, then they don't love you.

Hurts, but it would be selfish and immoral to have it any other way.*•





cerita x da kena mengena ngan penulis. sila komen! hahahha...
hasil nukilan sepenuhnya ; SitiMashitahSaidin

10 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)