TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
StepUp (1,2&3D)


November 23, 2010 8:39:00 AM
cuti2 sem nih, x da keja.. ini la keja aku... tgok movie sampai pagi.. nih pon da semalaman aku x tdo lg.. hahahaha... aku x tau pasai step up nih, sehinggalah aku download cita nih, petang kemarin.


nih, step up yg first. agak membosan kan. tarian dia pon, bg aku erk..okay la... x rancak mana la... sebab dia masuk tarian ballet. tapi macam mn pon, aku suka hero dia menari. dalam cita nih, hero ada adik pompuan.tapi kecik lagi la time tuh..


so, step up 2 (the street) sambungan dari kesah adik dia. da remaja.. aku suka cita nih! serius cakap, step up 2 lagi besh kot! terasa nak menari pon ada. penari street tau la cam mn. rancak kan..? hero pon bole tahan hensemnya... overall, aku sangat suka! ada sapa nak ajar aku menari x?? hahaha


cita nih plak,banyak kali aku try download. dari web yg berlainan.. asyik crack ja. dah tuh, ssh nak jumpa kot... sedey la... kalo sapa tau mn nak download step up 3d nih, bg link eh....

semua cerita nih, aku tgok dlm 1 hari.. hahaha.. gila kan?? okay, ini lagu besh dr ost Street Dance. cita nih aku tgok ngan boypren x jadi kat pawagam tahun nih... hahaha... dan aku letak sebagai lagu tema plak untuk blog aku nih... sekarang, tunggu step up 4ever 3d plak.. hahahhaa... bnyak kan?? yg nih belum kuar lagi... coming soon~


p/s ; sedih, x dapat tgok step up 3d.. :((




6 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)