TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
TagLagi!


November 21, 2010 9:39:00 PM

mesti ada yg cakap, apa la cik siti nih.. post entry banyak2... hahaha.. biasa lah... nak mengahabiskan tag-tag yg di tag kan kepada aku... erk.. bahasa aku nih, wat2 paham ja la nuh... yg nih aku di tag oleh cik stupidot. tima kasih la ya.. susah2 ja tag.. huhuhu... okay, soalan2 nya adalah...


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
benda? laptop... sanggat syg laptop nih.. sebab,bnyk tahun azam nak laptop sendri.
so, bila dapat, syg nak mampus la...

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
henpon.. samsung.. tapi disebabkan kecuaian dri sendri, henpon tuh ilang...! wuaaaa!

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
of coz kat hotel.. ala-ala taman.. kena ada banyak bunga putih.. tema kaler, putih..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tak! cinta x kesampaian! hahahaha

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai mati.. hahaha... jiwangsss!

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
kalo yg lepas2, kat shopping mall, tgok wayang,pegi mkn.. ala.. macam owg lain..
kadang2 ja pegi jalan2 tepi pantai atau taman.

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
majalah Klik edisi 1 november.. (beli sebelum naik train ari tuh)

8. Apakah nama penuh korang?
YB Cik Puan Siti Mashitah Saidin

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dulu mak. tapi sekarang ayah! ayah lebih memahami~

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
bakal suami.. hahahaahahaha!

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yup.. kat umah pkai mesin.. tapi kalo kat umah sewa, bsuh tgan... wua...penat!

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Korea la... (pulau jeju)

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
ciom dan peluk, bole? 2 in 1.. hahahaha

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
>> blog dia tomey!
>> slalu tag sy...
>> bole rasakan dia seowg yg baik... :))

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
>> laptop
>> dwet
>> wallet
>> balm (selalu tolong bila sakit perot)
>> kasut sandle

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
>> for the rest of my life - maher zain
>> ketika cinta - Siti Nurhaliza
>> pelengkap hidupku -eren dan romi
>> rapuh - opick
>> hati yg kau sakiti - rossa


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
5 december. seumur hidup, x pernah sambut pon...

18. 3 orang blogger yang korang nk tag
>> wawa
>> aja
>> mish

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
Dia rakan blogger yang ramah...


2 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)