TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
Tenang


November 10, 2010 10:44:00 PM


tenangnya aku rasa sambil mengigit byte dr cadbury (aku mmg hantu coklat!)...sambil 2 bukak blog miera, semata2 nak dengar lagu pelengkap hidupku yang besh tuh... cis... kantoi! hahahaha...

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu


rasa tenang dok dalam bilik, bersama lampu tdo jenama philips 25watt. di hembus kipas panasonic... eh?? apa kena ngan kipas ngan lampu nih?? hahahaha... yg aku nak cakap nya, besh gila!!!! paper da abes... da x tension lagi.... mau x nya, aku sampai kedah pukul 7 pagi tadi... aku start tdo pukul 9 pagi sampai 7 mlm...!! aku terjaga dengar azan! mengong gila!! lama kot!! sapa ada berani nak lawan tdo ngan aku??? mmg aku kaki tdo ar... konfom mlm nih aku isomia.. :P

disebabkan ari tuh aku x sempat update... yelah... buzy 9 hari.. hahahaha... buzy la sangat... skali aku post semua entry contest dan award... hahahaha.. amek engkau... give away cik warnida, anugerah blog kiut, sapa nak hadiah dr paris?, follower bertuah give away, tolong topupkan kat saya, dan contest mimik muka menarik. kepada yang dok tag aku tuh, tima kasih banyak2.... terharu sangat2!! korang mmg sempoi la... aku syg korang!!! muaxxx, kat bantal busuk aku!!

hahahahaha... bila part nak tag balik kat owg, aku rasa serba salah... yelah... aku risau kalo ada yg terkecik ati namanya x di tag pun... kalo ada cam tuh, aku mintak maaf k?? kadang2 aku terlepas pandang... mintak maaf tau!

apa lak aku nak wat ngan cuti nih ar??? rasanya cam biasa la, pegi kenduri owg kawen... yelah da dekat cuti skolah nih.. ramai owg nak kawen. teringat plak perbualan aku ngan pakcik ktm (masa tuh tgah tunggu tren)

"ang bila nak kawen?"

"haish! lambat lagi... balajaq x abes lagi..."

2, 3 bln kebelakangan nih kerap plak owg dok tnya aku sal kawen... masa kenduri kawen sepupu aku pon, member2 dia ada tnya aku gak...

"awk bila lagi nak kawen?"

(senyum) "hehehe.. lambat lagi..."

cis... kalo aku da ada pakwe, dah tuh pakwe aku tuh da keja, da cukup dwet ari nih jugak aku suh dia masuk minang! ciss... gedixs ar aku! kadang2 aku slalu usya jawapan mak ngan ayah aku... yelah, al maklum la bila ada anak dara yg besar nih, soalan makcik2 tuh x da soalan lain dah...soalan kawen la!

"anak ang bila lagi nah??"

"amboi... da besaq dah... bila nak dapat menantu nih nah??"

"dah ada calon ka nah?"

cis... tau jawapan mak aku??

"ish... nah x bagi dia kawen muda2 nih... bagi abes blajaq dulu..."

tetttt.. padan muka... aku kat dapuq tergelak2 ngan jawapan mak aku tuh....mengong! biasa la mulut owg kan??? ssh nak tutup... kecuali mati... hehehehe... okay... aku pon da penat da... banyak sangat post entry ari nih... chow dulu... nak blas blogwalking!~



p/s ; bernyanyi2 ngan lagu 'pelengkap hidup'


12 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)