TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
Bubye2010


December 31, 2010 3:15:00 PM
tinggal berapa jam ja lagi, kita semua akan melangkah ke tahun baru 2011. tinggalkan segala kenangan 2010, dan mulakan yg baru... cewah!

setiap kali tahun baru, mesti ramai yg membuat azam n berapa ramai yg bole capai azam tuh? termasuk la aku sendiri. 3 thn lepas, azam aku adalah naik berat badan sebanyak 10 kg. (sbb terlalu kurus). bila setiap tahun, azam aku tuh x gerak2 jugak, akhirnya aku malas lagi nak wat azam naikkan berat badan tuh.

doa aku diawal tahun 2010, berjumpa ngan insan yang boleh memberi kasih sayang. doa tuh telah di makbulkan oleh Allah, bila pertengahan tahun nih, aku berjumpa seseorang yang aku rasa sangat selesa ngan dia. ingat panas hingga ke malam, rupanya ribut d tengahhari. rupanya, owg yang aku ingatkan sesowg yg baik, adalah lakonan semata2.

kisah sedih tuh wat aku berjinak2 dengan dunia blog di hujung bulan julai tahun nih. aku mula rasa besh gila ber-bloging! berjumpa kawan2 maya...

ha...! part kawan pulak. aku rasa tahun 2010 paling malang aku berkawan. kenapa? sbb sepanjang tahun, ada ja masalah ngan kawan. ntah la... sampai sekarang kot... kawan baik aku pon,sejak2 ada kawan university dia, cam da x ingat aku ja... sedih btoi...

lain plak hal ngan family. tahun nih, aku rasa bertambah rapat ngan family aku. ayah pon bnyk cerita ttg masalah dia seolah2 aku da dewasa bole share problem tuh. hubungan aku dengan mak sedara yg dok kat kl tuh pon makin erat. selalu gak aku balik kl, tdo umah dia.

so, apa yang aku harapkan untuk 2011 ialah hubungan family tetap makin erat. pasal bercinta tuh, entah la... kalo ada, ada la... kalo x da pon x pa.... semoga tahun 2011 nih penuh keceriaan, kebahagiaan, ketenangan, kekayaan, keberkatan, dan penuh kasih sayang.

to all blogger , happy new year!


p/s ; welcome 2011!


13 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)