TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
TakAlert!


December 11, 2010 5:20:00 PM

babun btoi! aku kata kat diri aku tau! yelah, tak alert! acctualy cam nih, pertandingan tuh kena daftar esok, 12 hbln desember. cam mn ntah semua owg tak alert! termasuk aku. dah la aku da kat kedah nih. siap beli tiket da untuk esok (12 hbln). tapi konfom2 aku smpai petang. daftar pukul 2.

lecture aku cakap lain, bertolak pukul 4 pagi dari poly, 13 hbln. tuh yg aku balik kejap. amek baju la, barang2 skit (sbb ari tuh kan aku balik naik train) susah mengangkat barang.... kalot la sat tadi nih, bila kawan aku kol cakap penyelaras suh kami daftar esok.

aku nih yg kat kedah lagi la, trus kol ktm. mintak2 ada seat kosong (kol tadi ada 30 seat kosong). yg sedihnya, tiket bas kosertium nih la... dah la 40hinggit lak tuh.. dapat separuh harga tiket pon jadi la... sian ayah aku! mangsa keadaan kecuaian dan ketidak-alertan aku.. haish!

teruk btoi la aku! mmg suka nyusahkan owg btoi!


p/s ; knp la SitiMashitah nih tak alert?!



13 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)