TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
LelakiOhLelaki!


February 5, 2011 9:49:00 PM


5 JENIS LELAKI YANG AKU TAK SUKA....


1. Makan sambil bercakap
ha! nih aku cukup pantang!~ dah la tengah makan, mulut tuh ada ja benda yang nak cakap... makanan pon tersembur2 la kuaq! aiyark! buruk ghopenya...


2. Annoying

Bagi aku, annoying nih, ada la jenis-jenis nya... contohnya, kalo baru mula2 berkenalan, tiba2 sowg laki tuh sebuk nya dok tanya, "awak msj ngan sapa tuh?"
ha! bg aku, menda nih sangat annoying kalo di tanya berkali-kali... jangan tunjuk sangat ke-annoying anda tuh... sungguh menyampah siot! hahaha...


3. Fesyen melampau-lampau

Aku nih jenis tak kesah sangat pasal fesyen.. kalo ang nak pkai seluar fit ka, londeh ka, lantak la... tapi kalo seluar tuh sampai melabuh ibarat penyapu nak cuci jalan, eeerkkk... macam mat idon!


4. kuku yang hitam

aku cukup pantang tgok lelaki simpan kuku panjang. kuku ini ibarat kebersihan diri. kalo seseorang tuh tak jaga, ibarat kebersihan.. tak kira lak laki ka pompuan.. aku nih pelik skit.. kalo jmpa laki yang aku minat, aku usya jari dia dulu... :P


5. hisap rokok

aku nih memang tak suka owg isap rokok.. pastuh muka belagak macam dapat seekor kucin bila mengembuskan asap tuh.. ceh!~ x suka!~



5 JENIS LELAKI YANG AKU SUKA.....


1. Pakai baju melayu kaler itam

aku nih ada penyakit pelik... kalo time ari jumaat aku slalu usya lelaki pegi solat jumaat. coz aku nak tgok lelaki pakai baju melayu itam... ntah.. aku rasa smart gila kalo cam tuh... hahaha... buang tebiat!


2. Fesyen yang simple

bagi aku, cukup la sowg laki tuh hanya pkai t-shirt dan jean yang sesuai ngan tubuh dia.. da nampak smart dari pakai t-shirt dan jean menglebeh tuh... btoi... itu da nampak korang macho..


3. Makan dengan tangan

aku suka tgok lelaki makan ngan tangan dari pakai ngan sudu.. nampak kemelayuan tuh terserlah... hehehehe



4. Hormat owg tua...

ha.. yang nih tercalun dalam bakal2 suami aku... aceh ceh.... gatai btoi aku nih... hahahaha... yelah... stok wat suami kalo sopan ngan owg tua...



5. berwawasan dan bermatlamat..

lelaki patot ada matlamat dalam idop dia... sebab, nati dia akan jadi ketua keluarga, ketua negeri, ketua negara, bla dan bla bla... hahaha... merepek da aku.....



p/s ; macam mana pon, fahrin ahmad tetap pujaan ati ku! hahahaha




13 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)