TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
SayaMemangTakRetiPakaiShawl...


February 19, 2011 10:17:00 PM

...tapi tetap ke-gedixs-an nak pakai gak! (sambungan dari tajuk entry diatas). hehehe... sebenarnya, nih juga sambungan dari kes tgok video hanis zulaikha wat demo pakai selendang tuh.. bole baca sini.

aku kalo pakai shawl pon, jenis yang bodo cam nih ha.... senang nak bentuk.... gambar dibawah nih lagi la... simple sungguh... tak yah lilit-lilit... aku pusing kanan, pusing kiri.. dah! settle masalah... hahaha.. itu pon siap antar contest showlipop lagi.. hahaha.. konfom2 la kalah... :P


tapi kalo aku terasa rajin SIKIT, aku lilit atas, sempang ke belakang... memang dasar pemalas btoi.... tapi salah 1 punca kenapa sesetengah orang tak nak pakai shawl nih disebabkan tuh la, lilit sampai terbelit leher... hahaha




aku kebiasaannya memang pakai tudung biasa tuh (tudung bawal) ---> macam ikan bawal pulak! hahaha... sebab senang gak... pin kat leher, simpang kanan, simpang kiri.. dah siap!

tapi, kalo dah namanya pompuan nih, memang tak lari la kalo jelos... aku jelos btoi tgok budak-budak pompuan pkai tudung syiria.. cam cantek ja... aku pernah rembat tudung syiria kawan aku tuh... konon2 nak test la.... pastuh bantai gelak depan cermin... konfom lepas tuh x nak pakai lagi... hahaha....

ada owang cakap, pakai tudung ikut muka... yelah... banyak sangat tren tudung sekarang nih... sampai tau nak beli da.... tudung bawal la, tudung ibu arini la, tudung syiria la, selendang yuna la.. selendang plak ada banyak jenis... ish ish...

tapi apa-apa pon, jangan pakai tudung ikut tren.. tapi pakai la untuk menutup aurat, ya... :) renung-renungkan dan selamat beramal... cewah!



Girls are like
apples on trees. The best
ones are at the top of the tree.
The boys don't want to reach for
the good ones because they are afraid
of falling and getting hurt. Instead, they
just get the rotten apples from the ground
that aren't as good, but easy. So the apples
at the top think something is wrong with
them, when in reality, they're amazing.
They just have to wait for the right
boy to come along, the one
who's brave enough
to climb
all the way
to the top
of the tree.

p/s ; tak da kena mengena ngan entry.. :P

13 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)