TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
Ngorat Bapak Aku? Tolonglah!


May 28, 2011 7:33:00 PM
sebelum ke berita utama, sila klik sini untuk sama-sama selesaikan masalah aku. thanxs..
(bukan iklan nuffnang) =)


tadi keluar membeli dan blah ngan bapak aku.. macam biasa banyak cita kami anak beranak...
kenduri la, pasai masak-masak la, pasai apa ntah la... tetiba, henpon ayah aku bunyi...

pastuh ayah aku bagi henpon dia, suh aku tengok.


ayah : nah, tengok nih... budak nih dari semalam dok kaco ayah. budak-budak kot nuh?

aku baca masej tuh..



" ini amar ke?"


ayah aku suh reply... aku reply dengan ayat dibawah



"bukan. salah nombor"


masej masuk lagi..



"maaf la menganggu.."


ayah aku suh baca masej kat bawah-bawah. masej-masej yang dia hantar sebelum nih..



"amar.. smpai ati awk wat sy cam nie. sy tau la sy x cantek mcm mnyet. tp, skrgnya bls la msj sy nih"



"nie la blsan sy sbb buang awk dlu..skrg awk buang sy."


pastuh ayah aku tutup henpon kot (ayah aku cakap waktu dia hantar masej tuh malam)



"knp awk tutup hp? smpai atie awk. sy tau la sy nie sampah msyrt. hina sgt ka sy nih?"



"amar, sy betul sygkan awk. terimala sy balik."



"apa kurangnya sy brdg dgn aisyh tuh? tau la sy nie x cantek.."



"amar, awk tido ya.. esok awk nak keja kan? good night.."



peh! lepastuh, aku terus kol nombor tuh....

aku : "hello"

dia : "hello"

aku : "sapa nih? ganggu ayah saya? awak salah nombor la... ini bukan nombor amar. ini kat kuala kedah."

dia : "tuttttttt"


la! letak tepon rupanya... selepas berapa minit, masuk lagi masej.


"sori lah... saya silap nombor"


aku nak ja cakap, 'engkau tuh tak reti bahasa! bapak aku da cakap banyak kali salah nombor, salah nombor. bahlul betei!' tapi naluri kewanitaan aku membuat kan aku balas masej tuh dengan ayat begini.



"AWK SILAP NO. HARAP JGN GANGGU LAGI."


caps lock kot! tak paham aku tak tau la... selang 2, 3 minit hantar lagi masej. hadoi!


hai... kalo pon lelaki tuh tak nak kat hang, sudah la wei... tak payah nak merayu sangat la... malu tau dak... kalo merayu kat nombor yang betei tak pa la jugak.. naseb baik kena kat nombor ayah aku.. ayah aku jenis tak layan ja.. makcik aku pon diam, tak cakap apa... kalo kena kat nombor orang lain, mau kena maki hamun?

pesanan untuk perempuan tuh : sudah-sudah la gila wei! lagu kat bawah nih aku tuju untuk hang!


https://dl-web.dropbox.com/get/Axl%27s-Andai%20Dapat%20ku%20Undurkan%20Masa.mp3?w=c585fdf5" />


kah kah kah!

p/s ; jahatnya aku! =..=


Labels:

22 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)