TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Block ?!


June 14, 2011 7:53:00 PM

aku sebenarnya tak abes sedih lagi sebab laman web download aku kena block... sampai hati... wuaaa.... T_T
aku nih, pendownload movie tegar... aku jarang download cita melayu... cita korea ja banyak...
kenapa lak aku jugak yang jadi mangsa? wuaaaa....
*terlalu emo pulak* keh keh keh




masa mula-mula keluar surat nih kat fesbuk, aku jerit satu rumah... rasa macam dunia aku gulap gulita....
aku rasakan, mungkin salah satu sebab kenapa diorang nak block website nih disebabkan orang ramai dah tak tengok wayang... dah tuh, tak beli dvd dan cd dah.... alah, kalo beli pon aku rasa ramai beli cetak rompak, kan? kan?

so, aku pikir la positif... konunnya nak sekat daripada rakyat malaysia nih download FREE...
tapi, cerita korea aku tak bersalah! aku baru download separuh episod, tau tak?! wuaaa....
lepas tuh, keluar pulak page nih kat fesbuk. tapi seperti yang diduga, website tuh tetap kena block.. kah kah kah...


pastuh cita terbaru, website malaysia akan kena hack besok... pukul 7.30 pm *waktu malaysia, bukan korea*




p/s : erk.. nih tanda protes ka weh? :P

Labels:

14 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)