TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
SSA!


June 25, 2011 5:51:00 AM



kalau ada orang cakap, "hang nih drama kuat la!"... lantak la... kuat drama ka, kuat movie ka? ada aku kesah?
apa pon jadi, aku akan dapatkan dia balik... walaupon susah macam mana pon.. walaupon kena reject banyak kali.
aku percaya, kalau hari ini dia tak nak aku, besok-besok insyallah terbukak jugak hati dia...
kuasa Allah, tak da yang mustahil kan?

aku dah tak boleh lari lagi. lagi aku lari, lagi kuat perasaan tuh kat dia... tak sama yang sebelas orang sebelum nih... kalau tinggal pon, aku buat releks ja... ada apa pada dia? dia sangat special.

kalau ada orang tanya aku, "macam tak da lelaki lain...".. memang tak da lelaki lain dah... biar la kalau aku nak dia pon... janji aku bahagia... keh keh keh... ayat tak boleh belah...

biar apa pon orang nak cakap. orang takkan paham apa yang aku dan dia rasa.

aku akan dapatkan dia balik! doakan aku banyak-banyak tau!

andai satu hari nati, dia bukan jugak untuk aku... tak pa... sekurang-kurangnya aku dah berusaha. aku takkan menyesal lagi. jadi biar lak aku berusaha dulu..

kalau subjek hidraulik yang susah tuh aku boleh lulus, tak mustahil kalau aku boleh dapatkan beliau balik kan?
subjek hidraulik tuh, hari-hari baca buku, buat latihan... sama la macam situasi nih.. usaha kena berterusan... aja-aja fighting!! go go chayok!!
*awak, maafkan saya samakan awak dengan subjek hidraulik*
subjek tuh susah... (bagi aku)


UPDATE : aku pengang pada kata-kata belog ini.

“All is fair in love and war.”








Labels:

12 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)