TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Terasa Kedilnya Aku


June 22, 2011 8:02:00 PM

kadang-kadang dalam hidup kita tak lari buat kesilapan. dan apa yang berlalu kehendak dan atas takdir Yang Maha Esa. aku rasa gila... Allah masih sayangkan aku... dia timpakan ujian sebegini. tapi aku langsung tak bersyukur.

hanya Allah yang tahu, apa yang terbaik untuk hambaNya. Syukur, walaupon aku jatuh masih ada yang menghulurkan tangan supaya aku bangun, dan bangkit semula. Bukankah Allah benci pada orang yang berputus asa?

aku nages lagi.. bukan sebab sakit putus cinta, tapi terharu... Allah menghadirkan aku orang-orang yang berikan semangat baru.


"Yakin pada ALLAH bukanlah m’harap takabulnya segala harapan .. Yakin pd ALLAH adalah mletakkan keREDHAan pd ketentuanNYA , rasa bahagia dgn ujian wlupun perit , di situ air mata yg menitis terasa b’nilai buat menyiram api neraka .. Indahnya tarbiyah ALLAH , tersirat rahmat & hikmah .. Diuji kita sbagai tanda sayangNYA .. Bhagianya kekasih Allah dihadiahi ujian yg amat hebat sbagai tnda kasihNya .. Bgitulh rupanya b'kasih dgn Allah .. X akan dbiarkn t'lena dlm knikmatn yg mlimpah tapi dilindungi dgn ujian & cobaan yg x b'ksudhan .. Panjatkan ksyukuran kerana itu tanda sayang Allah kpd hmba2Nya .. Allah Maha Tahu apa yg t'baik bg hmbaNya ... "ya Allah , sentuhkanlah hati shabatku ini .. saat dia jauh dairMU , peluklah hatinya .. saat dia mencintai sesiapa lebih dariMU , peliharalah imannya slalu .. jadikn dia hamba yg byk berdoa , beristighfar & menangis di hadapanMU agar dberi kekuatn & kesabaran kerana stiap sesuatu itu dtang dariMU .." Smoga ALLAH membrikanmu PELANGI utk setiap hujan , SENYUMAN untuk stiap tangisan , RAHMAT utk setiap cubaan , KEKUATAN utk stiap dugaan dan MAKBUL utk stiap doa .. chill my frenn .... don't be sad .." jodoh itu rahsia Tuhan .. tak perlu difikirkan sngat . 1 hari nanti pasti Dia hantar jodoh buat kamu . senyum k sayang .. ta suke tngok pompuan nages sebab lelaki . senyum taw ! kuat ! ^__^ - deeya

aku nages baca komen nih... tak tau kenapa... mungkin sebab aku sayang orang lebih aku sayangkan Allah.
Allah berhak tarik nikmat tuh.... semoga apa yang ditarik oleh Allah kali ini, aku akan dapat hadiah yang lebih baik. Amin.


terima kasih pada yang lain-lain juga. terima kasih. dan awak jugak.

sampai masa nati, saya akan carik awak balik.
remove bukan maksud tak suka.
delete bukan maksud tak sayang.
saya anggap kita berpisah kerana Allah.
doakan saya supaya hidup yang lebih baik...
dan saya sentiasa doakan awak bahagia.



Labels:

2 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)