TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Doa


August 11, 2011 5:18:00 AM


"Dan Tuhan kamu berfirman : Berdoalah kamu kepada-ku nescaya Aku perkernankan doa permohonan kamu. Sesungguhnya orang-orang yang sombong takbur daripada beribadat (berdoa kepada-ku) akan masuk neraka jahanam dalam keadaan hina" (surah Ghafir : 60)


Sebenarnya aku teringat salah satu doa aku, dalam 2 bulan lepas. Waktu tuh aku sangat-sangat merayu supaya doa aku tuh dimakbulkan oleh Allah. Tapi, selepas beberapa hari kami berpisah jugak.

Sehingga dua tiga hari lepas. Kami ada contact-contact sikit dan beliau mengadd aku di fesbuk.


Dia tak makbulkan doa aku waktu itu. Tapi Dia makbulkan doa aku selepas 2 bulan. Ada hikmah semua nih. Terima kasih, Ya Allah.


p/s : Semoga Ramadhan tahun depan-depan, aku takkan bukak posa berseorangan lagi. Bosan. Tiap-tiap tahun bukak posa sorang-sorang.



Labels:

9 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)