TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Cemburu


October 29, 2011 9:37:00 PM
Jelos.

Aku tak paham ngan segelintir dari golongan aku nih. Jelos bila nampak lelaki nih baik dengan pompuan nih. Even kat fesbuk pon boleh jelos. Ya ya... Aku mengaku, aku juga kuat jelos. Tapi aku tak jelos kalo lelaki tuh tak bagi hint kat aku.Lelaki yang bagi hint tuh macam mana? Lelaki yang cakap dia suka pada kita. Means tak tepuk sebelah tangan.

Kegagalan perhubungan lepas, disebabkan aku jelos dengan manusia ini. Rasanya, bila sampai perempuan tuh sampai sanggup mintak nak tumpang rumah ex bf aku, aku berhak untuk rasa perasaan itu. Dan sangat melampau rasanya, bila aku dituduh merampas kekasihnya, yakini ex aku. Padahal dia sendiri mempunyai kekasih hati. Terang-terang kat fesbuk in realationship. Aku lagi perampas? Walaweh!

Aku tak kuat bila tengok spesis aku jenis merayu-rayu kat lelaki. Tolong la weh. Kalo nak amek ja. Bukan aku jenis tak sayang. Tapi aku tak suka berebut. Dan disebab itu la jugak, aku akan senang mintak break.

"Senang kan bagi awak, mintak break cam tuh ja"

Aku sangat complicated. Sebab tuh, orang susah nak paham aku. Tapi aku senang nak paham orang. Macam darah O. 

Padahal, kalo ikotnya aku dah tapis betul-betul tapis dah. Aku pilih yang gemuk, ingatkan tak da orang nak rebut. Ada jugak. Pilih yang kurus, pon ada jugak. Dan sebagai seorang perempuan, ko tak rasa malu ke terhegeh-hegeh macam tuh? Aku nih plak yang rasa malu, dan justeru itu aku membiarkan saja mereka,mereka dan mereka berebutkan lelaki tersebut.  Apa faedahnya aku berebut? 

Aku tak suka berebut. Nak sangat kan? Ambek la. Bukan hak aku pon! 

Dan kamu si lelaki, hipokrit!


Labels:

7 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)