TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Go To MJ !!!!


March 17, 2012 6:24:00 PM

MJ is refer for = Mangkuk Jamban. Why? Sebab aku sangat marah. Sebab tuh tak da salam. Huh, kalau hati dah sakit, tak da benda aku nak doa kan untuk manusia-manusia macam tuh. 

Aku harap engkau baca apa yang aku nak tulis ni, supaya kau tahu yang engkau tuh makhluk paling hipokrit pernah aku jumpa. Sampaikan waktu aku kapel dengan kau, aku dapat gelaran sial. Aku dapat gelaran perampas. Now, baru aku faham. Even kau manusia botak gemuk yang bagi aku tak hensem langsung, belagak konunnya kau banyak pompuan nak kan kau! Sebab tuh kau ego! Kau jadi ego walaupon seribu kali aku pujuk kau!

Fine. Aku ni tak reti mengalah. Bukan sebab tak da jantan lain kat dunia ni. Kemon la! Ada lagi lelaki yang baik. Tapi aku tetap tunggu engkau sebab aku rasa kau jujur! Rasa aku jelah. Siapa tolong kau waktu kau tak da benda nak makan waktu bukak puasa? Siapa? Aku atau pompuan tuh?! Apa aku dapat selepas tuh. 

"Saya akan masej awak terakhir lepas saya bank in duit awak balik"

Itu cara kau berterima kasih kat aku? Hah! Impress! 

Bagaimana pulak cara kau tunaikan janji kau?! Beribu janji kau bagi kat aku waktu aku bagi duit kat kau. Bila dapat ja duit, hilang! Kosong! 

Takpala. Aku percaya karma. Juga untuk perempuan yang pernah panggil aku sial itu. Hah, Semoga bahagia hingga anak cucu. Untuk kalian, jangan ingat aku serik nak bercinta sebab aku sayang kau gila #vavi. Nope. Aku cuma tak jumpa MR. Right aku. Once aku jumpa, lepas aku selidik lelaki tuh bukan seperti engkau yang dayus, aku akan bercinta seperti tak pernah kecewa!





Labels:

4 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)