TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Stalker


May 11, 2012 4:59:00 PM

Assalamualaikum. =)

Entry ni aku buat khas untuk stalker-stalker aku. Wua... Terharu tak? Yelah, aku pon terharu sebab dapat stalker macam ni. Ekceli, stalker ni ada 2 jenis. Satu stalker baik yang konunnya macam admire la. Satu lagi stalker yang memang penuh hasad dengki.

1. Stalker Admire

Stalker macam ni biasanya dari lain jantina kita. Suka godek-godek fesbuk, twitter apa - apa saja benda yang boleh digodek. Kiranya dia nak tahu apa aktiviti harian kita. Pegi mana? Dengan sapa? Bila? Dimana?  Kira memang admire kita habes la.

Aku pon, kalau suka sesorang pon aku suka stalker fesbuk dia, twitter dia. Kalau boifren, benda tuh wajib. Sebab, sekarang ni medium maya jadi salah satu sebab perpisahan. Jadi, sapa-sapa yang ada boifren tuh kerap-kerap la check fesbuk boifren /gurlfren korang.

#Stalker orang, pastuh hilangkan diri macam tuh. pastuh jadi sombong! Lantak kau la nak sombong ke hapa ka.#



2. Stalker Dengki.

Stalker macam ni biasanya jelos ngan kita. Kadang-kadang aku pon tak paham apa yang nak dijelosnya. 

Macam baru ni, aku dapat tahu sorang pompuan gila ni add fesbuk aku. Pakai account fake la tuh. Letak nama lain. Pulun add member aku lain untuk banyakkan matural fren. Heran aku. Dulu kemain buat macam-macam supaya aku ngan A ni putus hubungan cepat. Sekarang dah putus hubungan pon. Nak apa lagi pompuan gila?

Dah setahun pon. Nak sebuk hal aku buat apa? Sebab aku block facebook ko. dan twitter ko, ko buat account lain untuk stalker aku? Bapak dengki.

Pompuan gila, tak payah la ko buat account tuh semua. buang masa tau tak. Tido lagi baik. Lantak ko la nak stalker pon. Ada aku kesah. Aku kalau layan pompuan gila macam kau, aku pon jadi gila nanti. Ish, tak nak aku. kbai. 

Labels:

2 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)