TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
Takda Tajuk - Part II


January 14, 2013 1:22:00 AM

Anehaseyo!
Betul ke idak aku eja tu? Ah lantak! Dah lama rasanya aku tak keluarkan cita-cita bohong macam kat blog KHAYALAN tu. Cerita yang aku letak tu pun cerita-cerita lama. Lebih kurang tahun 2011. Ya, tahun yang sama gak aku break up. Tahun sama gak aku aku stop benda-benda merepek ni.

Benda-benda merepek? Ya, ialah. Benda merepek macam baca novel. Kalau nak tahu, sebelum ni aku sangat la gila ngan novel-novel cinta. Lepas dari tahun 2011 tu, aku sedar sesuatu, yang cerita novel ni, penipu habes! Mana ada hepi ending dalam hidup kita ni? Sapa ada hepi ending? Hidup sapa yang tak da masalah ngan partner dia?

Ha, kan aku cakap. Penipu ja semua tu.

Tapi, even aku dah stop benda-benda alah tu, satu benda yang tak leh nak buang - drama korea. Addict tahu?
Haish. Ni semua salah abang aku la. Ada ke patut asal balik cuti ja tanya soalan, 

"Abang ada cerita korea (drama) baru. Nak?"

Bila aku pilih-pilih mana aku nak ambik, sambil membebel tajuk ni best tak, tajuk itu best tak,

"Ha, yang ni best. Abang dah tengok. Ha, yang itu best. Abang dah tengok!"

Aku - =="



Bila dah sampai nak masuk episod terakhir, buleh pulak episod tu hilang. Hadoi. Malas betul nak tunggu download ni. 
Broadband slow slow macam nak meninggal pulak tu.



p/s : Selamat pengantin baru buat zana dan pasangan. Kawen dah hang kan? Sori, aku tak dapat hadir. Aku doakan ikatan perkahwinan hang kekal sampai ke Jannah. =)

p/s 2: Aku tak kapel bukan sebab teringat kisah lama, atau di takuk lama, atau apa-apa yang pasal dulu. Aku cuma malas nak bukak buku baru kalau aku dah tau ceritanya berakhir seperti mana. 

p/s 3 : Tapi, kalau Lee Min Ho masuk Islam, pastuh melutut depan aku, sambil tangan kanan pengang cincin, tangan kiri pengang sejambak bunga, aku kawen terus! Tak pikir dah. Errrr   =p


Labels:

2 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)