TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Masalah


January 19, 2014 5:10:00 PM

Orang sentiasa cakap, "masalah tu kalau nak banding ngan orang lain. Ada orang masalah lagi teruk". Ya, orang boleh cakap apa saja. Sebab, diri sendiri tak pernah berada tempat orang lain. Ada orang tak boleh terima tamparan hebat. Ada orang dah terbiasa. 

Macam tu jugak cara luah perasaan. Ada orang cara nya meluah dengan keluarga, kawan-kawan. Ada orang menangis sorang diri. 

Mungkin dah sampai satu tahap, pegi keja pun asyik nages ja. maka terlepas di facebook.

Redha tu bukan la benda yang senang nak capai. 

Mungkin lepas ni, hanya luahkan kat dinding. Supaya hati orang tak terasa lagi. Biar hati sendiri sakit. 

0 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)