TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Tahun Pertama


May 12, 2015 5:41:00 PM

Selalu dengar orang cakap, 5 tahun pertama la waktu yang paling sukar di alam perkahwinan. Waktu tu, seboleh-boleh pasangan nak stabilkan hidup dari segi kewangan, emosi dll.

Tak sedar pun aku sebenarnya. Dah setahun rupanya. Bila aku selak-selak balik, makin sedar diri ni tak capai apa pun dalam setahun. Makin loser rasanya. 

Mula rasa menyesal dan macam-macam lagi jiwa kacau yang ada.

Rasa menyesal behenti keja, terutamanya. Seb baik companny ni terima aku balik. 

Rasa menyesal sebab baru keja dah gedik nak kawen. Saving duit, satu sen habuk pun takda.

Rasa menyesal segala-galanya. 

Tapi, tak baik menyesal benda dah nak jadi. Maka terus la hidup. 

Bila pikir, rupanya hati ni banyak pendam perasaan.

Semoga hati aku akan selalu kuat. Sesungguhnya, suami dan anak adalah nyawa aku.



Mummy sayang zara sangat-sangat!


05.41pm
12 May 2015
Hamshire Buiding, Ampang.

Labels: ,

0 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)