TheMasheStoryLand™


The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



Talk Here


Jerit Kat sini, oi!
Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.

Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2015
Zara 6 Bulan Dah!


July 10, 2015 2:12:00 PM


Zara angege. Hari ni genap 6 bulan Zara. Sangat aktif sampai malam-malam tido pun asyik nak menerap je kejanya. Baru ni demam. Kalau ikut orang tua-tua cakap, demam nak pandai.
Ha... Memang demam nak pandai pun. Pandai menerap. 

Tak sangka jugak, Zara macam dah cepat sangat besar. Haish anak mummy sorang ni.
Pandai pilih makanan. Nak yang manis-manis je. Mula la teringat kes kena cucuk insulin masa pregnant dulu.


Apa menda ni? 


Bole makan tak?


Ni henpon kita la mummy!

Sekarang ni banyak betul kes kerat-kerat bayi. Kerat 5,15,18. Ingat kerat ayam ke menda diorang ni?
Tak kesian ke kat budak yang tak berdosa? 
Aku ni kadang-kadang layan facebook, bila terpandang jap rupanya anak aku tengah tunggu aku pandang dia.
Tu pun dah boleh buat rasa bersalah. Ni kan pulak kes dera-dera anak?

Malas nak taip panjang-panjang. Rindu kat anak. 

Kbai.

p/s : Selamat hari raya! XOXO!




Labels: , ,

0 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)