TheMasheStoryLand™

The Disclaimer




Assalamuaikum. Please be nice here. You're allowed to comment here as long as you're not cursing.
usya belog(s).

Travel This Site



❤ My Family ❤

Khayalan

Klik gambar untuk ke blog kedua.
The Past Story

The Past is Past. It's a 'memory'.


Credits


Thanxs to All This People
The header : Muhd Zahari
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some toturial from :
Nurul Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Mashe 2010 - 2017
Ramadhan is coming!


June 13, 2016 2:47:00 PM

Hai blog? Pekabar? Orang yang tengah baca tu, apa khabar? I leb-u my hubby! 
HAHAHA jangan gelak! I know u always stalker me, kan?

Laki aku ni, memang suka stalker. Kadang-kadang lepas aku update blog, dia boleh cakap, "oooo tu yang ayang cakap kat blog tu eh..."

HAHAHA

**************

Bulan puasa ni, puasa ketiga aku bersama suami. Puasa ketiga ni lebih teratur sikit. Masa first dulu, stay ngan mak metua aku, jadinya ---> MALAS.

Masa second puasa, gelabah jugak. Masak sahur, masak lagi waktu berbuka. Masa tu dah la stay kat Laguna Tasik Biru sana nuhhhh... 

Balik, jalan jem. Sampai umah dah pukul 7. Memang siap masak pukul 8 selalunya... Huhuhu.

Jadinya tahun ni, aku buat pes siap-siap. Blend bawang, potong bawang, halia, kunyit bla bla. Time nak masak, campak kan aja...
Senang hidup!

Tapi sahur, laki aku selalu bangun awal. Jadinya dia la yang goreng ayam semua. Sekali dia kejut, eh dah boleh makan dah? Wuaaaaa

Suami-suami sekelian, sila la tiru macam suami saya ye... (Suamiku, sila beli spender baru balik kang!) HAHAHA


Tu je lah, entry cia-cia kali ni. HAHA kbai. 

Belanja selpieak satu!


Labels: , , ,

0 ♥ Comment

Terima kasih kerana sudi membaca =)